13 May 2011

Kenapa Dr Teo Tak Jadi Petisyen? Jenggg..Jenggg....

Berita Borneo Post semalam akan mengejutkan SS. Calon PKR di DUN Senadin menarik semula hasrat untk menyaman BN dalam petisyen pilhanraya Sarawak yang baru lepas. (Baca berita di sini..) Alasan yang diberika adalah kos yang tinggi dan kemungkinan menang yang tipis berdasarkan kes kes lepas.

Hairan juga kenapa tiba-tiba tak jadi sedang haritu beriya-iya sangat nak bawak kes ke mahkamah pilhanraya. Apa yang terjadi? Adakah PKR dan BN telah strike satu persetujuan? Entah iya entah tidak..entah boya entah katak...

Yang jelasnya Dr Teo telah mengecewakan para penyokongnya yang berhempas pulas berkerja memenangkan beliau. Dah lah Lee Kim Shin menang tipis Hanya 58 undi sahaja. Memang selayaknya  boleh dikira semula. 2 Jam lebih PR/PKR membantah dan berhuru-hara di Stadium tertutup tetapi tidak dilayan.

 Miri bagi tujuan mendesak SPR buat kiraan semula. Tetapi pegawai junior yg mengambil-alih kerja eloklah dijauhkan.

Adakah Dr Teo kesian pada kawan2 lamanya? Adakah Dr Teo tinggalkan petisyen sebab tak larat. Atau apa kes sebenarnya di belakang kita. Dulu semangat berkobar2 sekarang malap langsung.

Sekiranya PAS yg bertanding di Senadin, kenmungkinan besar boleh menang. Sedangkan undi POS BN 1200 tak dapat dikeptcurhs Ya lah tekkkk

Kalau cam tu Dr Teo...next time tak payahlah lagi. DUN Senadin harus dikembalikan kpd PAS. Jgn mengada-ngada bertanding kalau kau tak punya entry. Apa padahnya? Lihat di sini...kalau menggelikan....jangan beli. 



No comments: